Monday, April 4, 2011

aq seorang yang hebat...

waaaaaahhh mesti nyampah kn?bila tgk ayat tu..wakakakkakaka aq bukan sengaja nk post tajuk tu..tp aq nk citer suka duka aku hari ni yang sangat tragik..hahaaha.. semalam besday aku, baru jer aku wish nk sambut bersama dia maybe next time, guess what??? i got something in the opposite. mlm tu jugak dia gaduh dgn aku. ptg td..lepas balik kelas, dia massage dengan aku..mungkin dalam bentuk pergaduhan. dan aku plak?masa tu memang dah terlalu emosi, aku xsangka aku ucapkan kata2 putus pada dia.

fuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mula2 memang rasa lega dah ucap gitu, tp dalam 5minit kemudian air mata mengalir.. seriusly, aku betul2 sayang kan dia, dan dia pergi dari ku untuk kesalahan yang bukan daripada aku. xpelah, mungkin aku salah di mata dia. lg pun sebelom ni dia nampak memang dah xtahan sangat dgn aku. agaknya aku sangat teruk. pas tu aku terus off fon. aku tidur semahunya. tp aku xmampu nak makan panadol sebab aku sedar mlm ni banyak benda aku kena wat. aku tidur kul 630 ptg, kul 8 mlm dah bangun. aku mandi solat maghrib,masuk je bilik, aq agak terperanjat tau?ada 1 bar coklat cadburry atas meja..rupanya rumate aku bagi...huuhuhuhuhu terharuuuuuuuuuuuuuuuu. lepas solat aku terus keluar pergi mengejar paper meeting.

dalam meeting tu mcm biasa bla bla bla..habis kul 10.03mlm. dan aku berkejar untuk meeting dgn KPP under hassan. dalam tu aku dah lewat so memang xtau apa2. guess what? aku masuk dengan otak kosong..hahahahahaha aku xpernah jadi mcm tu.dalam otak fikir bila nak habis ni.aku nak kejar ke cafe nk beli nasi. tp korang tau apa jadi? kul 11 MT KPP kena jumpa dengan pengetua plak.. adesssssssssssss

aku sempat beli teh panas jer..kalau nk beli nasi tu memang xsempat lah. then sementara tunggu kak ina tgk bajet utk report projek aku tu, aku tgh layan perut yang xmampu berkompromi lagi..hahahaha
xpe, aku dah biasa mcm ni. ini lah akibat nya bila aku putus cinta..hahahahaha

dah tu kul 11.15 tgh meeting dgn pengetua.. datang plak budak grup aq nk antar assigment. memang biadap ah aku rasa, aku kuar gitu je. pas amik assigment tu, aku masuk bilik dgn muka slumber jer.hahahha pengetua lak banyak cakap, kul 12.30 td habis..lepas tu, jumpa plak dengan kak ina nak sambung pasal bajet aku tadi.dah lepas kak ina, sambung lak dengan waheeda. aduh...kul 1 lebih kot baru naik bilik.. then dah cuci muka, solat, pakai krim bagai...pergh! baru leh baring atas katil..enaknya rasa. yang td nya aku off fon, baru buka.. sbentar kemudian.. teet teet
HBGAN KTA DAH XDA PE2 LG. SO XSLH JKA ABG KUA DGN SAING2 TINO.. K.
itu lah mssg last dia bg kat aku..xpelah. dh terlanjur kata xmampu di tarik balik. andai itu mampu membahagiakan dia..aku terima seadanya.. sekarang ni..strategi untuk lupakan dia adalah dengan menambah kan lagi kesibukan aku. sekarang pun dah cukup sibuk, sekarang aku trima lagi projek under kelab penyayang. walaupun aku bukan ahli, tp diorang nk trima aku..jadi aku amik je projek tu..hahaahaha

so????????? boleh x kalau aku kata yang aku ni hebat?????????!!!!!!!!!!!!!! hahahahaaha


ermmm boleh x kalau aku nak wish yang aku akan berada di depan tu..untuk jadi lead satu hari nanti?hahahhaha paper meeting dah banyak sem ni..
tgk la nanti sira aku tu ada berapa...
hahahahhaha
datang sini untuk kejar sira... 
bila putus cinta
kui kui kui
hahahhahahahahahahahhahahhahahahahhahahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...