Wednesday, April 27, 2011

aiyak!!!!!!!!

seriously, i don't know whether lecturer had take the marks or not for this blog..i want to update this blog, but worried if my name and my matric number will go down deeper so that he will not found it..aduh. so how i'm gonna update all this? well, am i need to give my full name and my matric number again? aduss...

allright, my name is Siti Norsaidah binti Mohd Azimi and my matric number is 195751

actually i just get frustrated. this all because of my activities report.
1- i am late finishing my report
2- had a new format that i just knew
3- my jobs is halfly wrong

for a month i really get trying to find a time to finish my report..but at last, i need to edit it back..i don't like to do the same job twice. enough for this sem...later on i don't want to be a secretary of the project anymore. even don't want to be a leader anymore.. i'm fail in leading...

dalam tengah- tengah frust ni, aku amik kesempatan yang dah lama aku nk buat...ahahaha guess what? nk belajar edit gambar...ahhaha tu yang penting. dah lama siot aku nak belajar bende alah ni. ingat senang ke nk wat? kalau xkreatif jangan mimpi lah...hahha UPS!!!!!!!!!!! aku xcakap aku ni kreatif ek? but i'm try to get kreatif. tp kan sometimes, cara pengambilan gambar tu penting gak..kalau x, macam mana nak jadi cantik gambar tu...huhuhu yang aku bengantu ... KADANG - KADANG ler aku dah post canteek dah...tiba- tiba orang yang snap tu pulak xpandai amik. aish! memang ah..jadi xcanteek la bro..

lagi satu yang penting!!!!!! hahahahha kalau dah tang edit tu dah cantik, tang snap dh cun...tp kalau MODEL gambar tu xcanteek, so memang xcanteek la jugak...hahahah huh!!!! aku pun xcantik gak...so aku rasa mcm xlayak la plak nak berbicara pasal model ni...hahaha
tapi pape hal pun... bergambar tetap menjadi hobi akuuuuu...even aku ni xcantik..hahaaha teet!!!

antara hasil editing aku tadi...xtau la kalau xcantik kan..tp bg aku dah ok kot...huuhuhu

 yang ni, aku rasa dh macam bukan diri aku yang sebenar dah
sebab nya muka tu
dah lari benar dari muka aku yang sebenar
huhuuhu
kalau la muka aku tu secantik ini.....
hehehehehe sukeeeee
ngeeee ~ ~
 yang ni ker???? ok x? adoiyai... hehehe 
bosan asyik gambar aku jer
aku letak gambar si dia pulak...
hahhaahaha 
itu jer lah kenangan yang ada
huhuhuhu
susah sangat nak mencipta kenangan dengan dia ni....


 yang ni lagi satu... 
adoiyai....
putih melepak...
dah xsama macam muka aku jugak..
huhuhuu itu lah aku, aku xsuka sangat edit gambar sebab ni lah
muka dah jadi lain
xsama macam muka aku...
yang xcantik pun jadi cantik....
huhuhuhuhu


ni lah gambar first yang aku start edit tadi...
hehehehehe.. tengah meroyan orang kata
aku sekarang ni perasaan macam nak kawen jer..
tapi mcam xmungkin la kan...
apa2 pun impian tu ada...
xsalah menanam impian...hehehehe
peace....
tweng tweng (^^,)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...