Tuesday, May 24, 2011

blog dashat pernah aku jumpa...

ermm sebenarnya bukan blog jugak, tapi wordpress.. ee dah 2 3 hari xjoin grup dekat facebook.. tiba2 ari ni terdetik nak masuk grup Sintokkian Blogger.. terkejut aku bila tengok Nijam post pasal makcik hajjah sitt al wuzara tu. rupanya dia ada wordpress la plak.. dulu aku jumpa dia tu kat facebook jer..dan memang facebook tu sangat melampau.. semuanya mengenai penghinaan ke atas nabi Muhamad s.a.w.

sangat melampau blog makcik tu.. kat sini bukan aku nak mempromote blog dia ek? tapi niat aku cuma nak minta sapa2 yang pandai mengehack  orang, hackers2 hebat diluar sana, ada faedahnya jugak kiranya korang meng hack blog orang ni, makin lama makcik ni makin keterlaluan... kenapa aku cakap macam tu?
sebab dulu aku cuma jumpa dia dalam facebook, dan terlalu ramai penentang dia, hingga diwujudkan pulak satu grup penentang dia. ermm tak tau aku nak kata apa la kan..

tapi pada aku, kadang2 isu macam ni membuat kan aku terfikir. mungkin semua ni berlaku sebab nak uji sejauh mana keyakinan korang (umat islam) terhadap agama kita. mungkin dia nak tengok sejauh mana kita mampu percaya yang Allah itu Maha Esa..ermm semua ni menguji keimanan kita lah...aku rasa sejahat-jahat aku, xpernah lagi sampai terfikir ke tahap itu...



ermm apa2 pun, korang yang dah link ke sana tu, jgn lupa datang balik ke page aku key?

i'm gone to my hometown right now.. uhuhu daaaaaa  (^^,)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...