Saturday, May 14, 2011

penat dah!!!!!!!!!!!!!

aish! seharian menunggu blog ni pulih seperti sediakala..kenapa kena upgrade? apa yang diorang upgrade? erm aku pun xtau..

sebenarnya kan, aku bukan nak cakap apa pun kat sini, xde yang istimewa pun pasal aku ni.
Asyik Syok Sendiri Je Dalam Ni 
cuma aku nak citer kesedihan aku ari ni, pasal exam International Trade and Financing tu, aku xtau apa yang aku jawab. 41 markah aku tinggalkan kosong, xterkira lagi yang aku dah jawab tapi salah, xtermasuk lagi yang aku meraban tu..
Haish!!!!!!!!!!!!! apa nak jadi dengan aku ni???????????

baru jer mangharapkan exam ni boleh cover exam yang lepas, tapi memandang kan cara aku jawab tu macam tu, jangan kata bayangan A tp banyangan B pun xde. aku cuma harap, aku lulus jer, jangan la bagi Crispy repeat paper ni..susah kot... (amin)

Ya Allah,, takut la dengan paper tu. slact nya time exam aku tu xcantik. aku ada exam marketing 12hb, then 13 hb aku exam ni.. so aku xsempat nak revise semua tu.. aduhai...






tengah serabut2 dengan exam ni, lagi satu hal yang menjadi kerisauan aku, semester ni aku banyak defisit la.. dalam 4semester aku kat sini, ini first time aku minta duit dgn mak ayah aku.. hari tu 23 mac 2011 aku minta duit, dah fikir 10x sebelom call minta duit. first call ayah xangkat. then ayah call balik.

pada aku yang xberapa nak rapat dengan mak ayah, rasa malu untuk minta tolong diorang terutama dari segi kewangan. kawan2 ada cakap, time belajar la waktu sesuai untuk minta duit dgn ayah, ayah wajib tolong bg duit. bila dah keje nanti xkan nk minta tolong ayah lagi... tapi pada aku, yang bukan dari golongan berada, melihatkan kesusahan keluargaku, mengajar aku untuk berdikari semenjak dari sekolah rendah. keperitan hidup yang semakin tegar  sejak dari tingkatan 3 lebih mengajar aku untuk menjadikan pertolongan dr ayah adalah jalan yang terakhir. lagipun apa balasan yang aku bagi pada ayah untuk duit2 yang dia bagi tu? balasan result yang teruk ada lah..belajar xpernah bersungguh2, tapi bab duit laju jer ingat ayah..

hari tu ayah dah bagi RM300, aku ingat nak minta lagi RM100 untuk cover duit tiket balik dan duit makan yang mungkin ada lagi 2minggu kat sini. tapi bila fikir2 balik macam xperlu mintak jer. guna je duit simpanan aku lagi seratus tu.


 sedey, semester ni xsempat nak simpan duit dekat ASB,
pas tu susahkan ayah plak..
ampunkan anaknda sebab menyusahkan ayahanda...
sem depan aku kena gandakan simpanan dekat ASB 
sebab nak ganti untuk semester ni punya simpanan....
(T_T)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...