Wednesday, September 2, 2015

RinDu BelOm BeRakHir

Semalam... 1/9/2015... crispy dah letak notis dekat Kak Haidah. kak haidah mintak crispy fikir dulu.. tapi xpelah, crispy terpaksa letak. crispy dah malu dengan junior - junior, crispy adalah agent pertama yang dipanjang kan tempoh contract sampai tahun ke 3. Lagi pun tempat tu dah tak stabil, tahun depan dah mula offer utk VSS.

tak per tinggalkan yang tu.

Hari ni bergaduh dengan Adni Amir. apa tak nya, crispy penat - penat balik keje berkejar beli nasi untuk dia, dah hantar kat rumah dia, dia boleh plak keluar dengan member dia. crispy tak tau lah dia pergi jumpa dengan betina mana, indon jalang mana yang dia pergi layan. crispy dah tawar hati, dah takde perasaan lagi dah dengan lelaki gila ni.

Crispy, bila dah part-part macam ni, mula lah crispy teringat kan hafiz. crispy tau crispy takkan jumpa lelaki sebaik dan sebagus dia. pas tu buka-buka facebook, ada plak orang share lagu OST Cinta Paling Agung. bila dah layan lagu tu, tang chorus tu, crispy boleh nangis.

Semenjak awal lagi 
Bila ku mengenalimu 
Dunia ini serasa 
Cuma dalam genggamanku 

Ramai yang datang menduga 
Namun tak sama denganmu 
Aku percayalah
Biar pun remuk di hati 
Akan aku rawat sendiri 
Kerana kau aku rela 
www.nurfuzie.com
Mengapa aku yang tidak setia 
Mengapa akukah yang berdosa 
Mengapa aku mudah terlupa 
Janji-janji kita kali pertama 

Sesalnya aku cuma
Ingatkan engkau merayu 
Itulah kesilapanku 
Belum terlewat lagi 
Itu kata darimu mudah 
Memang begitu indah 

Mengapa aku yang tidak setia 
Mengapa akukah yang berdosa 
Mengapa aku mudah terlupa 
Janji-janji kita kali pertama 

Musuh tak kenal 
Jangan diikut tinggalkan dia
 Mengapa aku masih kau goda
 Masih kau goda 
nurfuzie
Mengapa aku yang tidak setia 
Mengapa akukah yang berdosa 
Mengapa aku mudah terlupa
 Janji-janji kita kali pertama 
 
tak tau setiap kali dia ulang ayat ni, crispy teringat Hafiz. terutama bila Adni buat crispy macam ni, lagi lah crispy akan fikir, kenapa dulu crispy tak setia? kenapa dulu crispy buat salah dan berdosa dengan hafiz sebab dah khianati dia, mengapa crispy lupa janji-janji dan ikrar cinta yang crispy pernah lafazkan pada Hafiz?
Yer!!! Tuhan mempunyai perancangan lagi bagus untuk crispy. tapi menemukan crispy dengan Adni, Crispy tak rasa ini adalah perancangan yang bagus. Badan tidak seliat mana untuk tahan segala kemarahan dan penangan yang mendatang. Crispy dah betul-betul tawar hati, dan kalau boleh Crispy nak bersama lelaki seperti Hafiz. Dia cukup sempurna. dan Crispy betul-betul menyesal dengan apa yang terjadi dulu
tengah belek-belek godek-godek laptop, terjumpa sekeping miliknya
ni semua gambar lama, masa masih bahagia dengan Hafiz.  seyes!!!! crispy sangat rindukan dia sekarang. kalau lah boleh ku undur kembali masa2 dulu, crispy nak betul kan semula salah crispy pada dia. supaya hubungan tu tak berakhir.....
Saya Masih tinggal kan sedikit sayang dan rindu untuk abang...
Hari keempat kita tidak berhubung selepas pergaduhan besar tu, saya betul-betul sepi tanpa abg, 10hari tak menyentuh sebiji nasi pun, masih sy teringat sampai hari ni.

Kalau lah semua ni boleh di betulkan................

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...