Monday, January 16, 2012

tips elak kena rogol!!!!!!

hahahhaha.. tips elak kena rogol.. dah ada orang buat ker? rasa mcm x jumpa lagi.. hek hek hek.. macam mana nak cakap ek? kalau kita fikir betul2 sebenarnya punca tu datang dari kita sendiri jugak. kan kan kan???? angguk lah wey! haish! hahahah gua gurau jer. moh kita fikir,.....

sang lelaki akan merogol bila ada kesempatan betul x??? nama pun rogol, pastinya secara paksa. tanya diorang kenapa korang boleh jadi berani sangat2 untuk merogol,
------- > sebab kehendak melebihi paras iman yang ada..
kenapa pulak boleh ada kehendak tu?
------- > sebab mata yang melihat ni menaikkan nafsu aku....
macam ni...
hahaahahaaha jahat akuuu.....


ok! Sekarang pasal mata. memang betul..

sang perempuan, kalau tak nak terkena semua ni, tolooooooooong lah

1- jaga pakaian mu...
betul, tak kan lah kita nak pakai macam tu kan? kalau aku, mungkin tahap seksi aku tak sampai lagi paras tu.. tak tau lah kalau korang macam mana... hehehe ok lah, kadang2 yang kena tu pun, berpakaian baju sekolah, baju kurung, .. tapi tak fikir pulak baju kurung kita tu macam mana? zaman sekarang, kain semua nipis2 dowh! kan? aku pun kadang2 pakai jer,, dah tu zaman sekarang itu lah yang mudah dijumpai. lagi 1 kita rasa tak seksi dah pun.. huhuhu macam ni...
gambar ni pecah sbb aku google jer...
huhuhu macam tu, pada aku tak seksi pun, rambut jer. tapi apa yang boleh buat lelaki pandang2 kau dan naik geram? weyyyy,, tetek kau bukan main besar dowh! gebu nya lengan kau, takkan la semua tu tak menarik perhatian sang lelaki..

2 - kalau bercakap dengan lelaki, tolong elakkan bercakap bahasa2 yang boleh buat diorang rasa yang korang ni mudah dimiliki. hahaahahhaa.. dulu aku cakap main lepas gak.. lelaki nak cakap apa pun boleh depan aku, sampai 1 tahap lelaki sendiri yang bagi tau aku pasal ni weh! bila kita sendiri cakap pasal yang bukan2..diorang akan fikir, kita ni terlalu open, sampai senang untuk menakluki segala apa yang ada pada kita...

3- jangan terlalu cantik... hahahaa serius! gua jeles dengan lu yang cantik2 kat luar kat sana. aku selalu pikir, asal korang cantik sedang kan aku ni biasa2 jer.. macam tongkang pecah. huhuuh (dah xbersyukur pulak) tapi betul babe! cuba kau perhatikan, majoriti yang kena rogol tu, cantik2 kan? hahahaha body semua mantap sey! ada ke orang gemuk kena rogol? aku xjumpa lagi kes tu, kalau ada kes tu maksud nya aku tak kaji betul2 lagi la hal ni. yang aku jumpa selalu yang cantik jer yang kena.

well... kat atas tu semua apa yang aku tau jer.. kalau ada yang salah jangan la marah aku.. aku bukan niat nak jatuh kan kaum hawa, tapi ni semua apa yang berlaku kat kita sekarang. kalau perasan, sekarang ni trend orang nak tegur kita semua dengan cara mengutuk kan? hahaha macam kes amalina tu la.. byk blogger dok kutuk jer.. so aku sangka ini trend zaman sekarang bila nak menegur manusia.

kadang2 apa yang aku tulis tu pun, aku buat jugak.. aku bukannya alim sengat nak menutup semua, cuma nya.. kadang2 bende2 macam ni datang dalam fikiran dan menyedarkan aku.. tapi kebanyakan masa, aku juga manusia yang alpa dengan keindahan dunia beb! so lepas baca semua ni, korang jangat ingat aku ni sempurna sangat, iman aku juga lebih nipis daripada kulit bawang...

apa pun, ada sajian yang menarik aku jumpa dalam facebook yang boleh korang ikut dan percaya...

<doa elak kene rogol>
ALLAHUMMA IN KUNTA TA’LAMU INNI AAMANTU BIKA, WA BIRASULIKA WA AHSONTU FARJI ILLA ‘ALA ZAWJI FALA TUSALLIT ‘ALAYYA AL-KAFIR WA AZ-ZALIM

Ertinya : Ya Allah, jika engkau mengetahui bahawa aku beriman kepada Mu dan Rasul Mu, dan aku menjaga kehormatanku hanya untuk suamiku, maka lindungilah aku daripada dikuasai oleh orang-orang kafir dan zalim” ( Riwayat Al-Bukhari, no 2104, 2/722 ; Sunan Al-Baihaqi, 5/97; Musnad ahmad, 2/403 ; Fath Al-Bari, 6/393; Umdat Al-Qari, 12/30 ; Sohih )

yang tu doa aku jumpa dalam facebook, mungkin sedikit sebanyak korang boleh amalkan...
hehehe lupa nak bagitau tuan dia aku copy doa ni... sorry....

itu jer yang mampu aku kongsi buat masa sekarang ni..huhuhu

chow!!!!!!!

4 comments:

Shah Rizar said...

bagus entry ni tapi gambar contoh yg diletak tu seksi sgt.. baik letak gmbr contoh muslimah yg baik.. dapat gak pahala.. (^^)

crazycrispy said...

terima kasih.. hehehe itu gambar nak menyindir sebenarnya.. gambar tu pun google je semua.. ok, next time saya akan letak gambar contoh muslimah yang baik lak.. thanks for reading.. (^^,)

Feza said...

amboi gambar semuanya hot-hot. tergoda i tengok. hekhek.

crazycrispy said...

hehehe google je semua... =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...