Monday, January 16, 2012

mencari inspirasi

hmm sekarang 16 januari 2012 jam 1:47 pagi... gua masih belom tidor beb! adesss masalah kat aku ni.. kalau boy aku baca blog ni, tengok date and time ni mampos aku. sebab aku cakap dengan dia aku dah nak tidor. memang la, tiba-tiba mata aku segar balik tadi. dah 2minggu asyik tidor lewat jer, tiba-tiba nak paksa mata suruh tidor awal, memang tak la kan.. dah tu aku bangun balik, cuba mencari semangat aku nak berblogging balik. dah lama kot aku x berblogging kat sini. kadang-kadang rasa macam tak de cerita nak disampai kan, walaupun aku tau blog aku ni tak femes pun. huhuhuhu

sedang aku berjalan - jalan tadi, terjumpa satu blog ni.. pergh! blog dia memang banyak la gambar2 dia yang hensem tu. memang hensem wa cakap lu! follower dia pun ramai. jeles sey!!!!!!!! aku apa ada? hampeh. nak dapat ramai reader ni, ayat kena pandai pikat hati diorang so then diorang akan melekat kat blog kita selama yang mungkin. tapi aku? memang x la kan. hmm kadang - kadang rasa macam darah blogger ni dah tak der dalam badan ni ha.. huhuhu

ok, berbalik kepada perjalanan aku dari 1 blog ke 1 blog yang lain tadi.. mula- mula aku melawat blog Lelaki Geek banyak entry - entry dia yang boleh wat aku senyum sorang - sorang. best2 la semua. pas tu dia selit dengan gambar - gambar dia yang hensem dan suka pergi photoshoot tu, serius memang aku jeles! aku pun suka fotoshoot (even aku ni xcantik)  peduli apa aku  hahaha.. tapi tak de orang boleh tolong shoot kan gambar untuk aku. nak edit gambar lagi la aku xpandai. pas tu, dok usyar-usyar, sesi belek - membelek, tiba-tiba aku jumpa blog lain lak, dalam link yang dia bagi tu, blog amir naufal   ha, dah tu dok tengok blog dia jugak.. diorang ni memang suka fotoshoot la. itu yang buat aku jeles ni.

dah tu, dalam entry lelaki geek tu tadi jugak, aku jumpa blog budak lelaki sebelah pintu sama gak, ramai giler follower diorang ni, tak macam aku, dah berzaman dalam dunia blogging, tapi tak der lah ramai follower macam diorang. (sebab aku malas nak update blog, sebab tu xde orang follow) ermmm

aku dapat inspirasi gak, daripada pembacaan aku tadi, bila terlalu banyak penulisan, reader akan mudah bosan, bila ada gambar-gambar menarik, mungkin lagi best follower nk scroll down. kalau orang hensem dan cantik mungkin lah ramai yang nak tengok, tapi kalau muka macam aku ni?





yang ni member aku yang edit


ermmm kalau muka macam aku tu ada ke yang nak tengok? hahahaaha takkan la hari-hari aku nak perasan syok sendiri, post gambar aku. lagi pun aku ni tak suka sangat (tak suka ke tak pandai????) nak edit2 gambar ni... memang malas.. tak tau nak buat macam mana.. so, macam mana orang shoot aku, macam tu lah aku upload.. tak de masa aku nak edit.

ok, sekarang dah datang rasa ngantuk.. so time tu sleep.. yuhuuu here i come my lovely bed...
bye... see ya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...