Saturday, February 26, 2011

nasi oh nasi

krok! krok! kreok! perot ku berbunyi...huhuhuuuhu semenjak putus cinta dgn dia, setelah 3 tahun menyulam cinta, aq jadi xlalu nak makan. dah 6hari aq xmakan nasi, semalam masa aq join program Hairstyle Workshop, dia ada sediakan mkn tgh hari, tp macam biasa aq xlalu nak makan. aq ingat nk bagi nasi tu pada roomate aq, tp malangnya dia dah makan. then aq biarkan nasi tu ditepi. aq pulak? terus sambung tidur...memang aq betul2 xde semangat. selepas kepergian dia, aq dah banyak berubah. orang kata, makan xlalu, tidur xlena, mandi pun xbasah. yer betul, orang selalu ungkapkan kata2 itu bila dilamun cinta. tp aq???? semua ini diungkapkan selepas aq ditinggalkan.

      betul....aq dah xlena lg nak tidur, kalau dulu, letak je kepala terus terlelap. tp sekarang dah sampai kul 3 4 pagi pun masih xboleh nak pejamkan mata.semua kenangan bersama dia mula terimbas dimalam hari. aq xmampu melupakan dia. aq xmampu melepaskan dia dr kenangan ku...huhuhuhu

aq bukan berniat xmakan nasi semata2 untuk menarik simpati dari dia, tp aq sendiri yg xlalu nk makan. bila aq nampak nasi jer, aq terus teringat tentang dia. dia selalu menjaga makan dan minum ku. sentiasa ingin melihat ku sihat dan ceria, tp selepas dia tiada, maka tiada lg senyuman manis untuk diukirkan. tiada lagi gelak tawa yg ingin dipersembahkan. hidupku kosong. dia telah meragut segala kebahagiaan ku.

     kalau dulu, aq suka makan nasi goreng kampung, nasi goreng pataya dan nasi putih ayam kunyit, tp sekarang ni, semuanya dah xde makna lg dah... sedapnya bila tgk di gambar tu, tp selera aq????
kenpa kau ragut semua keindahan dalam hidupku?? aq memrlukan mu untuk membahagiakan diriku..bukan untuk menghukumku....uhuuuhuuhuhuhu

2 comments:

hellboy said...

jgn selalu ingat kepada yg telah pergi live must goes on babe... look forword dan pastikan ari esok akan jadi lebih baik dari hari ini PEACE

crazycrispy said...

hehehehehe...thanks dude..
insyallah..it's getting change..
i'll always remember your words..
hehehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...